Tuesday, October 4, 2011

an introduction :)

salam and hye lovely people..

first of all, saya nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada anda semua sebab sudi meluangkan masa membaca blog saya ini.btw, konsep blog saya kali ini lebih berteraskan ilmiah Kecenderungan karya penulisan saya adalah berteraskan sebarang isu GLOBALISASI yg wujud pada jangka masa sekarang dan terbaru berdasarkan subjek yang sedang saya ambil pada semester ini. Awalnya, saya bercadang untuk menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar utama di dalam blog saya ini namun, saya tidak yakin untuk meneruskan impian tersebut.But still, saya akan selit-selit juga elemen Bahasa Inggeris ini supaya kita dapat meningkatkan skil berbahasa kita dengan bersama-sama. Nanti kalau salah grammar ke jangan gelak tau. Saya budak baru blaja..

p/s: ok guys..cukup sampai di sini dulu k..kita jumpa lagi pada post yang akan datang :)

see..this is what we called it as A WORLD WITHOUT NO BOUNDARIES *

tata~

No comments:

Post a Comment